Na páteční měřený tréning jsme byli nuceni vyměnit motor za náhradní z důvodu nižšího tlaku válce.Po prvním tréningu jsme obsadili 2. místo za Koutem, který vedl o 0,1 s,do druhého tréningu jsme obuli novější pneu a díky spolehlivosti vozidla a týmu jsme zajeli nejrychlejší čas 1.32,890, ztráta druhého Kouta byla 0,4s a třetího Lešinského 0,6s.
Postavení na startu bylo tedy dané a nezbývalo než doufat, aby v sobotu vyšlo podle našich představ. Sobota byla oblačná a díky drobné přeháňce před závodem bylo vše nepředvídatelné, hlavně k potřebě nastavení vozu na mokro. Start se mi úplně nepovedl, jelikož formule jemně popojížděla před zhasnutím červenými světly musel jsem auto zastavit a v tu chvíli světla zhasly, po startu jsem do první zatáčky najížděl na druhém méstě za Koutem, kterého jsem při nájezdu do poslední zatáčky prvního kola předjel.
Náskok jsem zvětšoval až do cíle, kde druhý dojel Kout a třetí Lešinský. Na nedělní start jsem byli díky obrácenému pořadí prvních 6. jezdců po prvním závodě na šestém místě. Po startu jsem najížděl první pravotočivé zatáčky na páté pozici, pak díky nerozváženosti mladého jezdce Procházky z týmu Křenek Motorsport nesmyslně do mé formule narazil, poškodil mi boční kryty formule a odsunul mezi poslední jezdce ze 17. startujících jezdců.
Po nekonečném předjíždění jezdců se dařilo postupovat na přední místa, kdy po předjetí Lešinského vnější stopou jsem byl na druhém místě a stahoval vedoucího Kouta. Vpředposledním kole kdy ztráta na Kouta byla 0,5s se ozvala po vyjetí ze zatáčky rána a závod pro náš tým smutně skončil. Po následné kontrole vozu došlo ke poškození setrvačníku.
Momentálně jsme na absolutně 5. místě a jen doufejme, že už příjde taky trochu toho štěstíčka
|