Při nájezdu do prvního kola jsem cítil vynechávání výkonu a to znamenalo až 4. celkový čas, který byl o 2s. pomalejší než náše časy z prvního volného tréningu,což hovoří za vše. Druhý tréning jsme již neabsolvovali a soustředili se na opravu motoru.Ve druhém tréningu žádný z jezdců náš nejrychlejší čas nepokořil, tudíž jsme zůstali do sobotního závodu na 4. místě. Sobotní závod se jel na suchém povrchu a byl předpoklad pokud vše bude fungovat, budeme v popředí.
Po startu jsem se posunul na 3. místo, kde jsem předjel Loukotu, v dalším kole jsem útočil na Kouta, kterého jsem na brzdy vnitřní stopou předjel, ve 3kole jsem se dostal do vedení přes Lešinského a začal si zvětšovat náskok. Bohužel ve 4. kole se ozvala rána, motor zhasnul a museli jsme odstoupit z prvního místa. Po rozebrání motoru se zjistilo poškození hlavy motoru, to znamenalo naložit oba poškozené motory a jed za našim ladičem motorů panem Kvajzarem, kde spolu s mým otcem se pokoušeli poskládat alespoň jeden funkční motor.
Otec přijel večer, auto se složilo lehce nad ránem díky šikovnosti a vytrvalosti šéfa týmu Iva, mechanika Pavla s kuchařem Staňou, kteří pracovali každý den až do ranních hodin. Na nedělní závod jsme mohli jen doufat, aby vše dopadlo dobře. Díky nedojetému prvnímu závodu jsme museli startovat až z posledního místa na startu(18.místo). Start se povedl a předjel jsem první pomalejší jezdce, vše probíhalo bez problémů, podle našich představ až do 6kola kdy byl vpuštěn na trať SAFETY CAR, díky oleji na trati od Ulmana, který jel nesmyslně s poškozeným motorem celou cílovou rovinu s novým úsekem(retardér) a to ve STOPĚ!!!
Během 4 kol jízdy za safety carem jsme už byli na 3. místě. Po rozsvícení zelených světel byl závod opět spuštěn a po jízdy v tzv. pytli jsem předjížděl druhého Procházku. Už zbýval pouze Lešinský, který nekompromisně odolával tlaku. Nakonec 2kola před cílem jsem ho předjel vnější stopou v zatáčce Matador.
První místo, které začlo startem z posledního místa bylo nadosah. Při průjezdu retardérem jsem v levé zatáčce ve výjezdu udělal chybu a na vyjetém oleji na trati dostal hodiny. Zpět jsem se dostal až na 5. místo a to nám zůstalo až do cíle. Tento víkend byl pro náš tým opravdu černý, propadli jsme se na 6. místo s celkovou ztrátou 24bodů na vedoucího Lešinského.
Další závod se jede na nové trati Slovenské republiky PĚŠŤANY 26-27.8.2006
|