Absolutní chaoz místních pořadatelů znamenalo nepříliš velkou důvěru tohoto závodu. První tréningové jízdy se jeli na vlhké vozovce, při které jsem udělal jezdeckou chybu a to způsobilo ukončení prvního tréningu a kontrolu nastavení vozu před druhým tréningem.
Ten se jel již na suché trati a během prvních kol probíhalo vše bez problému. Při průjezdu pátého měřeného kola došlo při dobrždování z 200km/h rychlosti do průjezdu betonového retardéru poškození motoru. Jelikož jsem musel asi 40min čekat, až místní pořadatelé mě milostivě odtáhnou do depa, nezbývalo mnoho času na opravu, respektivě startu do prvního závodu.(to vše díky čestnému kolečku pana prezidenta Gašparoviče Slovenské republiky!!!).
Po kontrole nefunkčního motoru, bylo zjištěno poškození klikového hřídele, tudíž absolvovat oba závody již nebylo možné. Dalším podnikem, který bude posledním v letošní sezóně je Jarní cena Brna 22-24.9.2006.
|