Tým změnil plán pro rok 2012 a po zvažování jak nastoupit do prvního podniku se nabídla příležitost za finanční podpory partnera AR CARS s.r.o. zakoupit velmi atraktivní vůz Ferrari 430GT z týmu Menx, který se pravidelně těchto vytrvalostních závodů zúčastňoval a patřil mezi absolutně nejrychlejší.
Ještě v den odjezdu se jezdci ve složení David Palmi a Pavel Sukop se nejdříve seznamovali s vozem na Brněnském autodromu a po té odjížděli na úvodní podnik Zónového mistrovství CEZ Endurance na maďarském okruhu Hungaroringu.
Volné tréninkové jízdy na Hungaroringu byly pro jezdce prakticky nevyužité z důvodu ranní nehody jezdce Davida Palmiho, poškozený vůz následně tým během dne opravoval. Smůla tým pronásledovala nadále. Po dokončené opravě vozu se vjíždělo do posledního volného tréninku a po ujetí 4x kol zradila Ferrari 430GT funkce řazení.
Vzhledem k tomu, že oba jezdci se nestačili s vozem adaptovat a jezdec Pavel Sukop navíc prvně na této trati, bylo pomyšlení na dobré výsledky mizivé.
Do sobotního pozdního měřeného tréninku se týmu podařilo opravit poškozené řazení a při nasazení nových pneu zajel třetí nejrychlejší čas startovního pole bývalý formulový jezdec David Palmi a to byl výsledek s kterým samotný tým nepočítal. První v tréninku zajela čas posádka Antonína Herbecka s vozem Pagani Zonda za ním na druhé pozici tým ARC Bratislava s vozem Porsche 997 RSR.
Do nedělního dvouhodinového závodu odstartoval při letmém startu jako první jezdec týmu Palmi motosport a X Racing Pavel Sukop, před sebou na startovním roštu postrádal z první pozice vůz Pagani Zonda, který měl technické problémy a startoval z boxů.
Pavel výborně držel pozici v prvních kolech, během závodů se dostával mezi velice atraktivní souboje vyústěné poškozením levé strany vozu s kontaktem polské posádky jedoucím na voze Porsche GT3. Po odjetí první poloviny závodu předával Pavel vozidlo z 6 pozice druhému řidiči v posádce Davidovi Palmimu. Zastávka v boxech byla v rukách profesionálů týmu Menx, který zvládnul výměnu nejrychleji ze všech týmů.
David po ujetí pár rychlých kol se dostal na vynikající druhou pozici, kterou si udržoval s náskokem téměř jednoho kola na v tu chvíli za ním jedoucímu týmu K&K Racing s vozem Ferrari 430GT2.
Tento náskok si jezdec David Palmi stabilně udržoval až do cíle a dokázal tým Palmi motosport a X Racing přivést k vynikajícímu celkovému výsledku druhé místo v Divize 4 zónového a českého mistrovství.
Celkové výsledky:
1. ARC Bratislava - Miro Konopka/Maťo Konopka (Porsche 997 GT3) - 63 kol
2. Ivo Palmi Motorsport - David Palmi/Pavel Sukop (Ferrari 430 GT) - -1 kolo
3. K&K Racing - Richard Chlad/Richar Chlad ml. (Ferrari GT2 430) -2 kola |