|
První svezení na maďarském okruhu v Hungaroringu pro tým Palmi Motorsport.
Formule 1 na této trati je pro mne představa opravdu neskutečná. Trať je technická, ale zdá se mi až příliž úzká, tudíž obtížná pro předjíždění. V tomto případě má tedy velký vliv postavení na startu.
|
Konkurence třídy volné formule do 2000cm3 byla naplněna o vozy Formule Renault, Formule Nissan a Formule 3, které jsou absolutně nejsilnější v této třídě. Během tréningů David Palmi a Jakub Horák bojovali o přední pozice, kde pro první závod si Horák zajistil 7. a Palmi 8. pozici na startu. První dvě kola byly nesmírně dramatické. Neustále se měnilo pořadí. Horák po souboji z Tlustým si poškodil zadní křídlo a ztratil přítlak vozu. Palmi se prodíral po startu vpřed přes své soupeře až na pátou pozici, kterou si pečlivě hlídal před dalším českým zástupcem Tlustým. Horák s poškozeným vozem dojel závod na 8 místě. Palmi své zkušenosti potvrdil 5 místem v cíli.
Pro druhý závod se postavení na startu změnilo díky stále rychlejšímu Palmimu, který se umístil na 5 pozici se ztrátou 0,1 s na jezdce před ním . Horákovi vypověděl poslušnost motor a s omezeným výkonem si dojel pro 10 příčku. Tým Palmi motorsport zkusil vůz opravit, ale po startu nedělního závodů Horák pochopil, že vozidlo není schopné závod dojed a předčasně závod skončil. Palmi po startu opět bojoval s Tlustým, toho využili ostatní jezdci, kteří se dostali před oba české zástupce v prvním kole. Palmi poté Tlustého předjel a probojoval se na 5 pozici, kde začal dojíždět maďarského soupeře. Avšak po vytečení motor. oleje z formule nissan na trať, byl vyslán Safety car a ten celé jezdecké pole ztáhnul. Při opětovném startu Palmi udělal drobnou jezdeckou chybu a dostal se na 6 příčku, kterou si udržel až do cíle.
Tým Palmi motorsport bude opět bojovat na okruzích dne 23- 25.7.2008 v polské Poznani.
|